شرایط ویزای کار استرالیا بسیار در حال تغییر است و در سالهای گذشته مدام سخت تر شده و شرایط ورود هر روز برای اشخاصی که در حال مهاجرت هستند مشکل تر می گردد.

ویزای کار استرالیا به سه گروه مختلف تقسیم می شود که شامل :

ویزای کار استرالیا – زیر گروه ۱۸۹
زیر گروه ۱۸۹ بهترین حالت ویزای کار استرالیا برای کسانی است که می خواهند اقامت دائم استرالیا را بگیرند زیرا شخص می تواند انتخاب کند به کدام ایالت برای کار برود و از این جهت از همان ابتدا برای اقامت دائم اقدام می کند.
ویزای کار استرالیا – زیر گروه ۱۹۰
در زیر گروه ۱۹۰ فقط می توانید به ایالتی که اسپانسر شما شده مهاجرت کنید و وقتی ویزا را گرفتید باید به همان ایالت بروید البته در این حالت شما امکان انتخاب ایالت خود از بین چند ایالت را دارید ولی نه همه ایالات ها. در زیر گروه ۱۹۰ ویزای کار استرالیا از مدت دو سال ویزایی که به شخص اعطا میشود، اگر شخص یک سال را کار کندبه او اقامت دائم اعطا می شود. این ویزا مانند ویزای کار استرالیا زیر گروه ۱۸۹ از ابتدا ویزای اقامت دائم محسوب نمی شود. در این حالت در دو سال اول باید در ایالتی که شما را اسپانسر کرده  اقامت کنید.  البته از نظر محدوده جغرافیایی هیچ محدودیتی نخواهید داشت و آن ایالتی که اسپانسر شما شده، هر جایی که بخواهید می توانید اقامت کنید.  بعد از زیر گروه ۱۸۹ که بهترین زیر گروه در مهاجرت به استرالیا از طریق کار است ، این زیر گروه بهترین زیر گروه برای مهاجرت به استرالیا می باشد.
ویزای کار استرالیا – زیر گروه ۴۸۹
این ویزایی است که یکی از ایالت های استرالیا باید اسپانسر شما شود و ایالت شما هم انتخابی نیست و برای زندگی در این ایالت منطقه خاصی را برای شما تایین می کنند. در ویزای قبلی شما چند گزینه برای اسپانسر شدن داشتید  اما در این زیر گروه شما فقط یک ایالت را انتخاب می کنید  و در ضمن در بعضی موارد برای کسب امتیاز بیشتر حتی منطقه اقامت شما نیز با انتخاب دولت است و شما نمی توانید هر محدوده ای را انتخاب کنید. مدت این ویزا ۴ سال است و لیستی وجود دارد که شامل مناطق کاری شما می باشد. در این نوع ویزا هم شما باید از چهار سال دو سال را کار کنید تا ویزای اقامت دائم شما تمدید شود.
 برای اطلاعات بیشتر در جهت دریافت ویزای کار استرالیا با شماره  ۲۲۱۷۲۲۵۴ -۲۲۴۰۹۲۵۳ تماس حاصل فرمایید.